Motocykly

LEM PITBIKE RF 125CC SPORT 14/12 ČERVENÁ

 

Naše produkty dodáváme především prostřednictvím našich obchodních partnerů - opravdových odborníků, kteří na ně mají od nás veškerou technickou pomoc a náhradní díly a vždy jsou schopni poskytnout odborný servis a radu. Při objednání výrobků zvažte , zda je chcete dostávat přímo od nás prostřednictvím dopravce na Vaši adresu, nebo si je chcete vyzvednout v našem skladu . Nejvíce však doporučujeme, aby jste si výrobky vyzvedávali či přímo objednávali u dealerů nejblíže Vašemu okolí nebo nejblíže uvažovanému používání výrobků proto, že Váš prodejce vám bude nablízku, když budete chtít výrobek servisovat, upravovat nebo opravovat nebo budete na něj potřebovat doplňky či náhradní díly.

 25 990 Kč 25 990
LEM PITBIKE RF 125CC SPORT 14/12 ČERVENÁ

Stomp Juicebox 90 el. start

 

Stomp nachystal nový model pitbike Stomp Juicebox s novou grafikou, kde číslo 90 znamená obsah motoru. Je to nový pitbike motor 90cc s elektrickým startérem, motor je jednorychlostní, to znamená otočíte plynovou rukojetí a jedete – žádné řazení, pro začínající jezdce nejlepší způsob učení se ovládat pitbike.

 23 490  
Stomp Juicebox 90 el. start

Stomp Juicebox 110

 

Pitbike stomp Juicebox 110cc je silnější variantou slabší 90cc, tento pitbike je velmi nenáročný a spolehlivý motocykl nejen pro nejmenší jezdce, ale i pro všechny, kteří se na něm poskládají, zadní kolo 10" a přední 12" a nízké sedlo Vás nechají sedět pouze 62cm nad zemí, ač je to jen 110 není to žádné ořezávátko! Juicebox prodělal menší facelift, který zahrnuje novou grafiku polepů a kované stupačky!

 22 490  
Stomp Juicebox 110

Stomp Superstomp 125

 

Pitbike superstomp 125cc je slabší variantou legendárního pitbike super stomp 140, na trhu v roce 2006 začal jako 110cc, od té doby prochází úpravami vylepšující jeho jízdní vlastnosti a uchovává si to pravé pojetí pitbike jak má být. Geometrie vychází z hondy CRF50, osazený motor GN 125cc dodává pitbike dostačující výkon na opravdové vychutnání si toho, o čem pitbike je ve své skutečné velikosti…

 26 990 Kč 26 990
Stomp Superstomp 125

Stomp Superstomp 140

 

Pitbike superstomp 140 je dnes již legendární pitbike na trhu od roku 2006, od té doby prochází úpravami vylepšující jeho jízdní vlastnosti a uchovává si to pravé pojetí pitbike jak má být. Geometrie vychází z hondy CRF50, osazený motor YX140 dodává pitbike dostatek výkonu na opravdové vychutnání si toho, o čem pitbike je ve své skutečné velikosti…

 29 490 Kč 29 490
Stomp Superstomp 140

Stomp Z3-140

 

Stomp představil nový model Stomp Z3 – nástupce oblíbeného modelu Stomp Z2. Nový model se vyznačuje především Detroit plasty s novou grafikou pitbike díky tomu vypadá robustněji a dravěji. Geometrie vychází z Hondy CRF70, který je vhodný pro pokročilejší i zkušené jezdce. Již v základu nabízí chromoly dvojitý kolébkový rám, ocelovou kyvku, kola 14“/12“ s leštěnými středy, kované stupačky, CNC oválnou koncovkou výfuku, kované brýle s klemi. Srdcem pitbike je osvědčená YX 140 osazená Molkt 26 karburátorem. Brzdy jsou osazeny od HSK racing s vlnitými kotouči v předu i vzadu.

 32 990 Kč 32 990
Stomp Z3-140

Stomp Z3-140R

 

Stomp představil nový model Stomp Z3 140R – nástupce oblíbeného modelu Stomp Z2R. Nový model se vyznačuje především Detroit plasty s novou grafikou. Pitbike díky tomu vypadá robustněji a dravěji. Geometrie vychází z Hondy CRF70, který je vhodný pro pokročilejší i zkušené jezdce. Zettrojka se nebojí ani závodních tratí, protože je vybavena plně stavitelnými předními tlumiči Marzocchi 735mm a zadním stavitelném tlumiči DNM 290. Pro tyto účely přijde vhod i motor YX 140 se závodní vačkou, který nabídne 14 koní a zátah od spodu, kde se zrychlením vyrovná i větším motorům. Jinak je osazena chromoly dvojitým kolébkovým rámem, hliníkovou kyvku, koly 14“/ 12“ s SDG leštěnými středy obutými MAXXIS pneumatikami a haltrem v zadním kole, nerezovými stupačkami.

 44 990 Kč 44 990
Stomp Z3-140R

Stomp Motard 140R

 

Stomp představil nový model Stomp Motard 140R – Verzi pro okruhy oblíbeného modelu stomp Z3 140R. Model se vyznačuje především Detroit plasty s novou grafikou a chráničemi páček tzv. blástry. Pitbike díky tomu vypadá robustněji a dravěji. Geometrie vychází z Hondy CRF70, který je vhodný pro pokročilejší i zkušené jezdce. Z3 Motard je určen pro okruhové dovádění, kde oceníte plně stavitelný podvozek osazený předními tlumiči Marzocchi 735mm a zadním stavitelném tlumičem DNM 290mm. Pohonou jednotkou byla zvolená YX 140 se závodní vačkou, který nabídne 14 koní a zátah od spodu, kde se zrychlením vyrovná i větším motorům. Navíc oproti motokrosové verzi má větší mřížkový chladič z YX 160 pro lepší chlazení. Pro lepší odvod spalin z motoru je vybavena novou závodní koncovkou výfuku. Rám je chromoly dvojitý kolébkový rám, dále hliníková kyvná vidlice a nerezové stupačky. Kola jsou z hliníkové slitiny o šířce pro přední kolo 2,15 a zadní 2,50 s SDG středy obuta do CST pneumatik. Přední kolo 110/80-12 a zadní 120/80-12.

 45 990 Kč 45 990
Stomp Motard 140R

Stomp Z3-160R

 

Stomp představil nový model Stomp Z3R – nástupce oblíbeného modelu Stomp Z2R. Nový model se vyznačuje především Detroit plasty s novou grafikou. Pitbike díky tomu vypadá robustněji a dravěji. Geometrie vychází z Hondy CRF70, který je vhodný pro pokročilejší i zkušené jezdce. Zettrojka se nebojí ani závodních tratí, protože je vybavena plně stavitelnými předními tlumiči Marzocchi 735mm a zadním stavitelném tlumiči DNM 290. Pro tyto účely přijde vhod i motor YX 160, který nabídne 17 koní. Jinak je osazena chromoly dvojitým kolébkovým rámem, hliníkovou kyvku, koly 14"/ 12" s SDG leštěnými středy obutými MAXXIS pneumatikami, nerezovými stupačkami.

 49 990 Kč 49 990
Stomp Z3-160R

DemonX DXR2 125

 

Stomp představil nový model DemonX DXR2 – nástupce oblíbeného modelu DemonX DXR. Nový model se vyznačuje především TTR plasty s novou grafikou, TTR sedlem a TTR nádrží. Pitbike díky tomu vypadá robustněji a dravěji. Geometrie vychází z Hondy CRF50, který je vhodný pro začínající mladé jezdce. Již v základu nabízí chromoly dvojitý kolébkový rám se stříbrným práškovým nástřikem, hliníkovou kyvku, kola 14“/12“ s leštěnými středy a haltrem v zadním kole, kované stupačky, CNC oválnou koncovkou výfuku, kované brýle s klemi. Srdcem pitbike je osvědčený Lifan 125 osazený Mikuni 22 karburátorem. Brzdy jsou osazeny od HSK racing s vlnitými kotouči v předu i vzadu.

 27 490  
DemonX DXR2 125

DemonX DXR2 140

 

Stomp představil nový model DemonX DXR2 – nástupce oblíbeného modelu DemonX DXR. Nový model se vyznačuje především TTR plasty s novou grafikou, TTR sedlem a TTR nádrží. Pitbike díky tomu vypadá robustněji a dravěji. Geometrie vychází z Hondy CRF50, který je vhodný pro začínající mladé jezdce. Již v základu nabízí chromoly dvojitý kolébkový rám se stříbrným práškovým nástřikem, hliníkovou kyvku, kola 14“/12“ s leštěnými středy a haltrem v zadním kole, kované stupačky, CNC oválnou koncovkou výfuku, kované brýle s klemi. Srdcem pitbike je osvědčená YX 140 osazená Molkt 26 karburátorem. Brzdy jsou osazeny od HSK racing s vlnitými kotouči v předu i vzadu.

 30 490  
DemonX DXR2 140

DemonX XLR2 125

 

Stomp představil nový model DemonX XLR2 – nástupce oblíbeného modelu DemonX XLR. Nový model se vyznačuje především TTR plasty s novou grafikou, TTR sedlem a TTR nádrží. Pitbike díky tomu vypadá robustněji a dravěji. Geometrie vychází z Hondy CRF70, který je vhodný pro pokročilejší i zkušené jezdce. Již v základu nabízí chromoly dvojitý kolébkový rám se stříbrným práškovým nástřikem, hliníkovou kyvku, kola 14“/12“ s leštěnými středy a haltrem v zadním kole, nerezové stupačky, CNC oválnou koncovkou výfuku, kované brýle s klemi. Srdcem pitbike je osvědčený Lifan 125 osazený Mikuni 22 karburátorem. Brzdy jsou osazeny od HSK racing s vlnitými kotouči v předu i vzadu.

 31 500  
DemonX XLR2 125

DemonX XLR2 140

 

Stomp představil nový model DemonX XLR2 – nástupce oblíbeného modelu DemonX XLR. Nový model se vyznačuje především TTR plasty s novou grafikou, TTR sedlem a TTR nádrží. Pitbike díky tomu vypadá robustněji a dravěji. Geometrie vychází z Hondy CRF70, který je vhodný pro pokročilejší i zkušené jezdce. Již v základu nabízí chromoly dvojitý kolébkový rám se stříbrným práškovým nástřikem, hliníkovou kyvku, kola 14“/12“ s leštěnými středy a haltrem v zadním kole, nerezové stupačky, CNC oválnou koncovkou výfuku, kované brýle s klemi. Srdcem pitbike je osvědčená YX 140 osazená Molkt 26 karburátorem. Brzdy jsou osazeny od HSK racing s vlnitými kotouči v předu i vzadu.

 33 490  
DemonX XLR2 140

DemonX XLR2 160

 

Stomp představil nový model DemonX XLR2 – nástupce oblíbeného modelu DemonX XLR. Nový model se vyznačuje především TTR plasty s novou grafikou, TTR sedlem a TTR nádrží. Pitbike díky tomu vypadá robustněji a dravěji. Geometrie vychází z Hondy CRF70, který je vhodný pro pokročilejší i zkušené jezdce. Již v základu nabízí chromoly dvojitý kolébkový rám se stříbrným práškovým nástřikem, hliníkovou kyvku, kola 14“/12“ s leštěnými středy a haltrem v zadním kole, nerezové stupačky, CNC oválnou koncovkou výfuku, kované brýle s klemi. Srdcem pitbike je osvědčený Zongshen 155 osazený Molkt 26 karburátorem. Brzdy jsou osazeny od HSK racing s vlnitými kotouči v předu i vzadu.

 39 990  
DemonX XLR2 160

DemonX PHATBOI 140

 

Je čas vystoupit z řady a vyzkoušet něco nového – čtyřkolka na dvou kolech? Nový pitbike DemonX Phatboi je jako 2-kolová čtyřkolka s robustními pneumatikami a trakcí čtyřkolky, ale stále s hbitostí motorky.

 41 490  
DemonX PHATBOI 140

DemonX DETROIT 170

 

DemonX Detroit 170 s geometrií Hondy CRF70 s TTR nádrží a TTR plasty s novou grafikou polepů, osazený zcela novým výkoným motorem Stomp Detroit 170cc s velkými ventily, rolnami na vahadlech a karburátorem Mikuni 30mm. Pro lepší startování je v hlavě motoru zabudovaný DEKOMPRESOR. Hlavní předností pitbike DemonX DETROIT 170 je pohodlný posez díky delšímu sedlu, níže posazeným stupačkám a středně vysokých řídítek. Dále v základu nabízí prodloženou hliníkovou kyvku s koly 14 palců a 17 palců, haltr v zadním kole, nerezové stupačky. I se standartním podvozkem, který je možno vyměnit za plně stavitelný je to pitbike, který u nás nemá konkurenci.

 41 990  
DemonX DETROIT 170

WPB 125

 

Pitbike WPB není na trhu neznámou značkou, je to další pitbike pod křídly značky Stomp, která je již u nás velice známa a oblíbená pro svojí kvalitu, spolehlivost a kompletní nabídku náhradních dílů skladem v České Republice, nyní přichází v našem zastoupení i na Český trh.

 27 500  
WPB 125

WPB Race 125

 

Stomp přichází na trh prostřednictvím značky WPB s novinkou – WPB RACE 125. Jedná se o stejný model jako je WPB race140, WPB RACE155, ale osazen menšími koly 12"/ 14". Nový rám vlastní konstrukce, delší vidlice, zadní tlumič s delším chodem a dokonale sednoucí plasty CRF110 s příjemně sladěným designem. Motorka vyniká příjemným posedem a ovladatelností. O pohon se stará osvědčený motor Lifan 125, který Vám zaručí spoustu najetých kilometrů. Tento model jse dodává s koly 14"/12" s možností výměny za příplatek 1000Kč za větší kola 17"/14", které jsou na modelech WPB Race 140, WPB Race 155.

 31 490  
WPB Race 125

WPB Race 140

 

Stomp přichází na trh prostřednictvím značky WPB – WPB RACE 140, který se svojí konstrukcí a velikostí blíží dospělým motokrosovým motorkám, je přímo postaven pro všechny, kteří hledají vyšší pitbike s většími koly 14" a 17". Není to jen přeplastovaný rám CRF70 s jinými plasty, pitbike WPBRACE je postavený přímo na velikost kol 14" a 17" – nový rám vlastní konstrukce, delší vidlice, zadní tlumič s delším chodem a dokonale sednoucí plasty CRF110 s příjemně sladěným designem. Motorka vyniká příjemným posedem a ovladatelností, nabízí pocit jízdy na velké motorce, dle našeho názoru motorka, která v této cenové hladině nemá konkurenci.

 33 990  
WPB Race 140

WPB Race 155

 

Stomp přichází na trh prostřednictvím značky WPB – WPB RACE 155, který se svojí konstrukcí a velikostí blíží dospělým motokrosovým motorkám, je přímo postaven pro všechny, kteří hledají vyšší pitbike s většími koly 14" a 17". Není to jen přeplastovaný rám CRF70 s jinými plasty, pitbike WPB RACE je postavený svojí velikostí přímo na použití kol 14" a 17" – nový rám vlastní konstrukce, delší vidlice, zadní tlumič s delším chodem a dokonale sednoucí plasty CRF110 s příjemně sladěným designem. Motorka vyniká příjemným posedem a ovladatelností, nabízí pocit jízdy na velké motorce, dle našeho názoru motorka, která v této cenové hladině nemá konkurenci.

 39 990  
WPB Race 155
 
 
 
 
 
Poptávka

Poptávku na malé motocykly - pitbike a související služby nám můžete odeslat tlačítkem Poptávka.

 
Financování na splátky

Všechny motocykly a čtyřkolky je možné financovat výhodnými splátkami. Pro podrobnější informace nás kontaktujte.

 
 
Malé motocykly a čtyřkolky