Motocykly
Stomp Superstomp 120R
Toto je opravdový hoblovač asfaltu - jde o závodní speciál na silniční tratě, ale i na hobby ježdění na asfaltu.
Stomp Z3-140 velká kola 14/17
Stomp představil nový model Stomp Z3 – nástupce oblíbeného modelu Stomp Z2. Nový model se vyznačuje především Detroit plasty s novou grafikou pitbike díky tomu vypadá robustněji a dravěji. Geometrie vychází z Hondy CRF70, který je vhodný pro pokročilejší i zkušené jezdce. Již v základu nabízí chromoly dvojitý kolébkový rám, ocelovou kyvku, kola 17“/14“ s leštěnými středy, kované stupačky, CNC oválnou koncovkou výfuku, kované brýle s klemi. Srdcem pitbike je osvědčený YX140 s ostrou vačkou a Molkt 26 karburátorem. Brzdy jsou osazeny od HSK racing s vlnitými kotouči v předu i vzadu.
Stomp Z3 160
tomp představil nový model Stomp Z3 – nástupce oblíbeného modelu Stomp Z2. Nový model se vyznačuje především Detroit plasty s novou grafikou pitbike díky tomu vypadá robustněji a dravěji. Geometrie modelu vychází z Hondy CRF70, který je vhodný pro pokročilejší i zkušené jezdce. Již v základu nabízí chromoly dvojitý kolébkový rám, ocelovou kyvku, kola 17“/14“ s leštěnými středy, kované stupačky, CNC oválnou koncovkou výfuku, kované brýle s klemy. Srdcem pitbike je osvědčený Zongshen 155 osazený Molkt 26 karburátorem. Brzdy jsou osazeny od HSK racing s vlnitými kotouči vpředu i vzadu. Pitbike Stomp patří svým zpracováním a kvalitou mezi nejlepší pitbike na trhu!!
Stomp Wired Splatter electric
Stomp Electric je pitbike s elektrickým motorem určený pro nejmenší začínající jezdce. Motorka se snadno ovládá a to díky lehké konstrukci a plynulému a stabilnímu dávkování plynu bez trhavých reakcí. Pitbike má tři stupně výkonu a zvýšení maximální rychlosti (8 km/h, 16km/h, 27km/h). Pitbike Stomp electric je velmi nenáročný a spolehlivý motocykl pro nejmenší jezdce, díky 10″ přednímu a zadnímu kolu a nízkému sedlu je výška sedla pouhých 57cm. Stomp Electric byl postaven s cílem co nejlehčí konstrukce a použitím kvalitních komponentů jako hliníková kola, lithium baterií a dalších odlehčených částí je celková váha 30kg. !!!Díky elektrické pohonu navíc nebudete rušit své sousedy!!!
Stomp FXJ 110
Novinka Stomp FXJ 110 s motorem o obsahu 110ccm a manuálním řazením je ideální volbou pro začínající jezdce ve věku 10-11 let s výškou cca od 140cm. Díky nízké váze (64kg) a kolům 14/12 je pitbike dobře ovladatelný.
Stomp Minipit 65
Pitbike Stomp Minipit 65 je velmi nenáročný a spolehlivý motocykl pro nejmenší jezdce, díky 10" přednímu a zadnímu kolu a nízkému sedlu je výška sedla pouhých 55cm. Minipit byl postaven s cílem co nejlehčí konstrukce a použitím kvalitních komponentů jako hliníková kola, lithium baterií a dalších odlehčených částí je celková váha 42kg, doposud nejlepší minipit, který kdy Stomp postavil. Lithium baterie nabíjení viz přiložený návod u motocyklu.
Stomp Juicebox 90 el. start
Stomp nachystal nový model pitbike Stomp Juicebox s novou grafikou, kde číslo 90 znamená obsah motoru. Je to nový pitbike motor 90cc s elektrickým startérem, motor je jednorychlostní, to znamená otočíte plynovou rukojetí a jedete – žádné řazení, pro začínající jezdce nejlepší způsob učení se ovládat pitbike.
Stomp Juicebox 110
Pitbike stomp Juicebox 110cc je silnější variantou slabší 90cc, tento pitbike je velmi nenáročný a spolehlivý motocykl nejen pro nejmenší jezdce, ale i pro všechny, kteří se na něm poskládají, zadní kolo 10" a přední 12" a nízké sedlo Vás nechají sedět pouze 62cm nad zemí, ač je to jen 110 není to žádné ořezávátko! Juicebox prodělal menší facelift, který zahrnuje novou grafiku polepů a kované stupačky!
Stomp Superstomp 125
Pitbike superstomp 125cc je slabší variantou legendárního pitbike super stomp 140, na trhu v roce 2006 začal jako 110cc, od té doby prochází úpravami vylepšující jeho jízdní vlastnosti a uchovává si to pravé pojetí pitbike jak má být. Geometrie vychází z hondy CRF50, osazený motor GN 125cc dodává pitbike dostačující výkon na opravdové vychutnání si toho, o čem pitbike je ve své skutečné velikosti…
Stomp Superstomp 140
Pitbike superstomp 140 je dnes již legendární pitbike na trhu od roku 2006, od té doby prochází úpravami vylepšující jeho jízdní vlastnosti a uchovává si to pravé pojetí pitbike jak má být. Geometrie vychází z hondy CRF50, osazený motor YX140 dodává pitbike dostatek výkonu na opravdové vychutnání si toho, o čem pitbike je ve své skutečné velikosti…
Stomp Z3-140
Stomp představil nový model Stomp Z3 – nástupce oblíbeného modelu Stomp Z2. Nový model se vyznačuje především Detroit plasty s novou grafikou pitbike díky tomu vypadá robustněji a dravěji. Geometrie vychází z Hondy CRF70, který je vhodný pro pokročilejší i zkušené jezdce. Již v základu nabízí chromoly dvojitý kolébkový rám, ocelovou kyvku, kola 14“/12“ s leštěnými středy, kované stupačky, CNC oválnou koncovkou výfuku, kované brýle s klemi. Srdcem pitbike je osvědčená YX 140 osazená Molkt 26 karburátorem. Brzdy jsou osazeny od HSK racing s vlnitými kotouči v předu i vzadu.
Stomp Z3-140R
Stomp představil nový model Stomp Z3 140R – nástupce oblíbeného modelu Stomp Z2R. Nový model se vyznačuje především Detroit plasty s novou grafikou. Pitbike díky tomu vypadá robustněji a dravěji. Geometrie vychází z Hondy CRF70, který je vhodný pro pokročilejší i zkušené jezdce. Zettrojka se nebojí ani závodních tratí, protože je vybavena plně stavitelnými předními tlumiči Marzocchi 735mm a zadním stavitelném tlumiči DNM 290. Pro tyto účely přijde vhod i motor YX 140 se závodní vačkou, který nabídne 14 koní a zátah od spodu, kde se zrychlením vyrovná i větším motorům. Jinak je osazena chromoly dvojitým kolébkovým rámem, hliníkovou kyvku, koly 14“/ 12“ s SDG leštěnými středy obutými MAXXIS pneumatikami a haltrem v zadním kole, nerezovými stupačkami.
Stomp Motard 140R
Stomp představil nový model Stomp Motard 140R – Verzi pro okruhy oblíbeného modelu stomp Z3 140R. Model se vyznačuje především Detroit plasty s novou grafikou a chráničemi páček tzv. blástry. Pitbike díky tomu vypadá robustněji a dravěji. Geometrie vychází z Hondy CRF70, který je vhodný pro pokročilejší i zkušené jezdce. Z3 Motard je určen pro okruhové dovádění, kde oceníte plně stavitelný podvozek osazený předními tlumiči Marzocchi 735mm a zadním stavitelném tlumičem DNM 290mm. Pohonou jednotkou byla zvolená YX 140 se závodní vačkou, který nabídne 14 koní a zátah od spodu, kde se zrychlením vyrovná i větším motorům. Navíc oproti motokrosové verzi má větší mřížkový chladič z YX 160 pro lepší chlazení. Pro lepší odvod spalin z motoru je vybavena novou závodní koncovkou výfuku. Rám je chromoly dvojitý kolébkový rám, dále hliníková kyvná vidlice a nerezové stupačky. Kola jsou z hliníkové slitiny o šířce pro přední kolo 2,15 a zadní 2,50 s SDG středy obuta do CST pneumatik. Přední kolo 110/80-12 a zadní 120/80-12.
Stomp Z3-160R
Stomp představil nový model Stomp Z3R – nástupce oblíbeného modelu Stomp Z2R. Nový model se vyznačuje především Detroit plasty s novou grafikou. Pitbike díky tomu vypadá robustněji a dravěji. Geometrie vychází z Hondy CRF70, který je vhodný pro pokročilejší i zkušené jezdce. Zettrojka se nebojí ani závodních tratí, protože je vybavena plně stavitelnými předními tlumiči Marzocchi 735mm a zadním stavitelném tlumiči DNM 290. Pro tyto účely přijde vhod i motor YX 160, který nabídne 17 koní. Jinak je osazena chromoly dvojitým kolébkovým rámem, hliníkovou kyvku, koly 14"/ 12" s SDG leštěnými středy obutými MAXXIS pneumatikami, nerezovými stupačkami.