Pitbike
Stomp Superstomp 120R
Toto je opravdový hoblovač asfaltu - jde o závodní speciál na silniční tratě, ale i na hobby ježdění na asfaltu.
Stomp Z3-140 velká kola 14/17
Stomp představil nový model Stomp Z3 – nástupce oblíbeného modelu Stomp Z2. Nový model se vyznačuje především Detroit plasty s novou grafikou pitbike díky tomu vypadá robustněji a dravěji. Geometrie vychází z Hondy CRF70, který je vhodný pro pokročilejší i zkušené jezdce. Již v základu nabízí chromoly dvojitý kolébkový rám, ocelovou kyvku, kola 17“/14“ s leštěnými středy, kované stupačky, CNC oválnou koncovkou výfuku, kované brýle s klemi. Srdcem pitbike je osvědčený YX140 s ostrou vačkou a Molkt 26 karburátorem. Brzdy jsou osazeny od HSK racing s vlnitými kotouči v předu i vzadu.
Stomp Z3 160
tomp představil nový model Stomp Z3 – nástupce oblíbeného modelu Stomp Z2. Nový model se vyznačuje především Detroit plasty s novou grafikou pitbike díky tomu vypadá robustněji a dravěji. Geometrie modelu vychází z Hondy CRF70, který je vhodný pro pokročilejší i zkušené jezdce. Již v základu nabízí chromoly dvojitý kolébkový rám, ocelovou kyvku, kola 17“/14“ s leštěnými středy, kované stupačky, CNC oválnou koncovkou výfuku, kované brýle s klemy. Srdcem pitbike je osvědčený Zongshen 155 osazený Molkt 26 karburátorem. Brzdy jsou osazeny od HSK racing s vlnitými kotouči vpředu i vzadu. Pitbike Stomp patří svým zpracováním a kvalitou mezi nejlepší pitbike na trhu!!
Stomp FXJ 110
Novinka Stomp FXJ 110 s motorem o obsahu 110ccm a manuálním řazením je ideální volbou pro začínající jezdce ve věku 10-11 let s výškou cca od 140cm. Díky nízké váze (64kg) a kolům 14/12 je pitbike dobře ovladatelný.
Stomp Minipit 65
Pitbike Stomp Minipit 65 je velmi nenáročný a spolehlivý motocykl pro nejmenší jezdce, díky 10" přednímu a zadnímu kolu a nízkému sedlu je výška sedla pouhých 55cm. Minipit byl postaven s cílem co nejlehčí konstrukce a použitím kvalitních komponentů jako hliníková kola, lithium baterií a dalších odlehčených částí je celková váha 42kg, doposud nejlepší minipit, který kdy Stomp postavil. Lithium baterie nabíjení viz přiložený návod u motocyklu.
Stomp Z3-140
Stomp představil nový model Stomp Z3 – nástupce oblíbeného modelu Stomp Z2. Nový model se vyznačuje především Detroit plasty s novou grafikou pitbike díky tomu vypadá robustněji a dravěji. Geometrie vychází z Hondy CRF70, který je vhodný pro pokročilejší i zkušené jezdce. Již v základu nabízí chromoly dvojitý kolébkový rám, ocelovou kyvku, kola 14“/12“ s leštěnými středy, kované stupačky, CNC oválnou koncovkou výfuku, kované brýle s klemi. Srdcem pitbike je osvědčená YX 140 osazená Molkt 26 karburátorem. Brzdy jsou osazeny od HSK racing s vlnitými kotouči v předu i vzadu.
Stomp Z3-140R
Stomp představil nový model Stomp Z3 140R – nástupce oblíbeného modelu Stomp Z2R. Nový model se vyznačuje především Detroit plasty s novou grafikou. Pitbike díky tomu vypadá robustněji a dravěji. Geometrie vychází z Hondy CRF70, který je vhodný pro pokročilejší i zkušené jezdce. Zettrojka se nebojí ani závodních tratí, protože je vybavena plně stavitelnými předními tlumiči Marzocchi 735mm a zadním stavitelném tlumiči DNM 290. Pro tyto účely přijde vhod i motor YX 140 se závodní vačkou, který nabídne 14 koní a zátah od spodu, kde se zrychlením vyrovná i větším motorům. Jinak je osazena chromoly dvojitým kolébkovým rámem, hliníkovou kyvku, koly 14“/ 12“ s SDG leštěnými středy obutými MAXXIS pneumatikami a haltrem v zadním kole, nerezovými stupačkami.
Stomp Motard 140R
Stomp představil nový model Stomp Motard 140R – Verzi pro okruhy oblíbeného modelu stomp Z3 140R. Model se vyznačuje především Detroit plasty s novou grafikou a chráničemi páček tzv. blástry. Pitbike díky tomu vypadá robustněji a dravěji. Geometrie vychází z Hondy CRF70, který je vhodný pro pokročilejší i zkušené jezdce. Z3 Motard je určen pro okruhové dovádění, kde oceníte plně stavitelný podvozek osazený předními tlumiči Marzocchi 735mm a zadním stavitelném tlumičem DNM 290mm. Pohonou jednotkou byla zvolená YX 140 se závodní vačkou, který nabídne 14 koní a zátah od spodu, kde se zrychlením vyrovná i větším motorům. Navíc oproti motokrosové verzi má větší mřížkový chladič z YX 160 pro lepší chlazení. Pro lepší odvod spalin z motoru je vybavena novou závodní koncovkou výfuku. Rám je chromoly dvojitý kolébkový rám, dále hliníková kyvná vidlice a nerezové stupačky. Kola jsou z hliníkové slitiny o šířce pro přední kolo 2,15 a zadní 2,50 s SDG středy obuta do CST pneumatik. Přední kolo 110/80-12 a zadní 120/80-12.